Jeg tilbyder

Terapi:

Jeg skaber et trygt og nærværende rum under terapi. Det kan være sårbart at træde ind ad døren første gang, men terapi er en samtale om lige det, som fylder hos dig, og jeg har stor respekt, tålmodighed og ydmyghed for dit modige valg. Jeg har naturligvis tavshedspligt.

Som sexolog er mit fundament tilknytningsteoretisk, narrativ/systemisk og sexologisk. 

Det vil sige, jeg arbejder med at se det hele menneske, og de mønstre og erfaringer vi har med os. En tro på at man altid kan ændre sin egen historie og selvbillede, og at arbejdet med seksualitet er en naturlig del af dette.

Foredrag og workshops:

Formidling er en af grundpillerne i mit arbejdsliv, og jeg nyder at undervise, inspirere og skabe et levende rum. Jeg er en nærværende, empatisk og erfaren underviser, som skaber et trygt rum for alle.

Om det er et foredrag eller en workshop, er min tilgang baseret på den nyeste viden, afvekslende aktiviteter og at give følelsen af, at man får noget med hjem.

Workshops er oplagt til mindre grupper, der ønsker at være aktive og deltage sammen i ny læring og selvudvikling, mens foredrag naturligt henvender sig til større forsamlinger.

Eksempler på temaer til foredrag og workshops: Seksualundervisning for voksne, Kærlighedssprog og erotiske sprog, Fra ubevidst til bevidst seksualitet. Single og dating, Manglende lyst, Lær dine mønstre og trigger at kende mm.

Undervisning:

Jeg tilbyder foredrag og undervisning til folkeskoler, ungdomsuddannelser, ungdomsskoler, efterskoler og højskoler. Undervisningen kan både være enkelte undervisningsgange eller længerevarende forløb. 

Eksempler på temaer til seksualundervisning: Den første gang, Er jeg ligesom de andre? Porno, forelskelse, Onani og nydelse, Ægte sex kontra pornosex, Kønsidentitet, Skam og tabuer, Forskellige familieformer mm.

Derudover tilbyder jeg kurser til lærere/undervisere, hvor vi sammen kigger på hvilke krav der stilles til seksualundervisningen i dag, hvordan man får skabt et trygt rum for de unge, hvordan lærerne kan finde en ro i at stå med denne form for undervisningen - og ikke mindst viden om, hvad de unge siger de har brug for/gerne vil vide noget om.








(tilbage til forsiden)